עו"ד ששי גז: "רפורמה קיצונית; הרס ולא תיקון"

אייל ראובן 10 Comment on עו"ד ששי גז: "רפורמה קיצונית; הרס ולא תיקון"

פרקליט הצמרת עו"ד ששי גז במהדורת סוף השבוע: "זאת רפורמה מאוד קיצונית ומסוכנת. לכל אלה שרוצים שהפוליטיקאים יבחרו את השופטים –  תזכרו שיום אחד השלטון יתחלף ואז אתם תבכו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליט הצמרת עו"ד ששי גז, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), והתייחס לדבריו של ח"כ צביקה פוגל: "פוגל מדבר לא יפה. הוא לא יודע מה המעמד שלו. כך לא מדבר איש ציבור, הוא יכול להניע אנשים לפעולה. אבל אני לא מתלהב מחקירות על הסתה. הגבול הוא עדין. במדינה הזו אומרים לצערי כל דבר, כולל אנשי ציבור. הם לא נזהרים. יש שם תחרות מי מקלל יותר. אני אומר לפוגל אל תדבר ככה וליועמ"שית אל תחקרי אותו. יש דרכים אחרות לרסן אנשים".

על הרפורמה המשפטית: "זאת רפורמה מאוד קיצונית ומסוכנת. לכל אלה שרוצים שהפוליטיקאים יבחרו את השופטים –  תזכרו שיום אחד השלטון יתחלף ואז אתם תבכו".

לדבריו "בכל הוויכוח על בית המשפט העליון, הפתרון שכרגע מציעים הוא לא פתרון. במקום לשפוך את התינוק עם המים… שכל אחד ישאל את עצמו מה רוצה הממשלה. היא רוצה להרוס, לא לקדם. יש לי ביקורת קשה על בית המשפט העליון אבל אני בעד לתקן, לא להרוס".



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    הדיעה שלו היא הדעה שלו אולי הוא יסביר מה כן הוא מציע ואז נבין שהכח והשליטה שבית המשפט לקחו לעצמם אמור להישאר בידיהם כל זמן שבו אדם לא מציע מתווה חילופי אין לנו ענין בביקורת שלו האיפוא ואיפוא במדינה לא יודעת גבול ושיעור

    1. חיים, אין לנו עניין בדיעה שלך, אתה שואל ועונה יחד,כאילו כל הדברים מוסכמים

  2. 9

    אי אפשר להאשים את ששי גז בשמאלנות. למרות שאני לא מחסידיו, הוא איש פרגמטי ומנוסה. מקווה שקצת אנשי ימין יפתחו את האוזניים ואת הראש לפני שיהיה מאוחר מדי

    1. לששי גז נקראת הזדמנות פז להכנס "למשפחה" והוא מנצל אותה לקבל הכשר כי עד אתמול מאלה שבחיים לא היו מקבלים מינוי לעליון, גם אם היה משפטן וסנגור מספר אחד בישראל.

  3. 8

    עורך דין גז, האם אין מצב לתבוע על פשע נגד האנושות? דירדור כלכלה, אלימות והפקרת חיילים בבית משפט בינלאומי?? ואין אפשרות לבדוק חברי כנסת בדיקה גרפולוגית ואישיותית כמו שעשו לי כשנכנסתי לעודה, זה לא איפה ואיפה??? למה אנשים חזקים מוערכים ומבינים כמוך לא מתערבים?

  4. 7

    כל הרבה קשקשת וברברת. ועדיין אף אחד לא הציע איך לתקן. מסקנה.? מדברים מפוזיציה משוחדת. יש כל כך הרבה טענות נגד מערכת המשפט, ואף לא מילה לתיקון.? לגבי היועמ"שית? הרי אמר עליה שופט עליון שהיא לא מתאימה, אז מה.? שר משפטים עם סימני שאלה על מעשיו בעבר העדיף אותה. חודשיים של גיונים בועדה ושום התייחסות של האופוזיציה על מהות. מסקנה.? לא הרפורמה היא העיקר/הנושא. אלא, איבוד השלטון. וההבנה שהחזרה רחוקה מתמיד. אשרינו..

  5. 6

    אז אתה אומר שפרופסור רקובר טועה.או לא מבין כמוך.. בדרך כלל אתה מייצג כוכבים גם שאתה יודע שהם לא בסדר והם אשמים אבל בשביל כמה עשרות אלפים תוציא אותם זכאים. מעניין שאתה היום מציג את דעת האליטה

  6. 5

    שקר וכזב גז מוליך שולל או שהוא מפחד מ'כנופיית שלטון החוקן